fotosugen

åh jag tror jag dööör om jag inte får fota snart.
vädret suger & då blir det inte alls lika fina bilder, eller min personliga favorit är ju defenitivt inte snö iallafall.. det ska vara en fin sommareftermiddag då solen inte skiner som bara den som den gör mitt på dagen. då är det kul och fota! för det blir ju verkligen finare bilder utomhus än innomhus, fast jag funderar ändå på att köpa en vit foto-bakrund ni vet? sån som man har bakom själva bilderna, så det blir helt vitt runt om. aja, någon som har förslag på vad jag kan fota? människor är roligast, men något speciellt tema, plats.. ah ni fattar?
tack isf ;)

slänger ut några bilder jag har fotat, sen ska jag plugga. puss!



/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0