hahahahahahaa jag dör


jag och lejla brukar alltid ta varandras nycklar och låsa in i sitt skåp och sånt, och i videon hade jag låst in hennes nycklar i mitt skåp och då fick hon min nyckel sen för att ta sin nyckel och då säger jag och lollo att hon snokar i mitt skåp.. efter detta tog hon både hennes och min nyckel, men eftersom att jag är bäst så tog jag tillbaka den ganska fort ;) och alla i korridoren stirrar på oss, men då blir det bara roligare :D & om ni vill bli lite rädda för mig så bet jag henne i handen en gång så hon fick gå till skolsyster, men det var bara för att hon hade hållt på hela morgonen att ta stryptag på mig och då får jag panik så ja.........

någon såm hängde med där? jag gjorde knappt det, hihi..
/ emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var en skojig dag:P

2010-01-15 @ 16:58:20
Postat av: linda

haha:P

2010-01-15 @ 16:59:43
Postat av: alice

hahahaha så kuul

2010-01-15 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0