halojjjsaann

glömde att blogga igår efter duschen så jag skriver lite kort nu om vad
jag gjorde igår, skolan va mys. linn och jag såg typ lika dana ut men shit same de va
lite smått gulligt faktiskt!(Y)
sen efter skolan tog man bussen hem, skulle egentligen vart med julia
men de hände massa som hindrade det(privatasjäl), så jag träffade sebbe på stationen
vi snackade en massa, och ah hade det mys.
sen klockan kvart i 9 följde jag honom till bussen, och när jag kom hem städade
jag lite och duschade somsagt, haha sen efter det glömde jag att sätta på datan
och blogga, förlåt (a)
men iaf, gick och la mig rätt tiidigt ,men somnade nt..
vaknade emd sjukt ont i magen ..vet nt vad det är,sen har det hänt massa idag..
/anna

Kommentarer
Postat av: IDA

SV du är asbra påå ddeet ! vrf tror du att jag frgåar dig ;)? haha :D <3 aa, men när kan du böörja? du kan ju börja lite smått såfort du kan, och sen göra lite då&då :)? <33333

2010-01-26 @ 17:29:15
URL: http://strawii.blogg.se/
Postat av: Elin

Grymt fin blogg ni har!

ILY Anna ! (L)

2010-01-26 @ 21:33:48
URL: http://trollungeen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0