HEJ ALLA SÖTA.

jag vet att min uppdatering har sugit :/
men jag har anledingar
* sebastian har varit här
* fixat hårförlängningen + färgat håret med julia
* jag har åkt skidor
* datan har inte varit på en ända gång.
jag va precis och 'lämnade' sebbe på stationen, tungt att säga hejdå

han kom till mig igår efter att jag och julia färgat håret och fixat massa med hårförlängningne den blev super fin.
sen efter det kom sebastian dåja.. haha :) och det va asmys.
han sov här och vi somnade typ kl 4 och skulle upp kl 8 för att vi skulle till hanaslöv och åka skidor.
så det va bara att stiga upp och fixa sig -_-
haha för er som såg mig där..ingen vacker syn! osminkad och allt!
jag blev faktikst grym sen i slutet.. eller grym är väll att ta i men jag blev bättre(A)
trillade typ bara 4 gånger (Y) de gillar vi.
dagarna har verkligen tillbringats med några av dem jag älskar mest !


tack så himla mkt, emma sebastian och julia.. ni har gjort mina dagar till dem bästa!
linn ja saknar dig :/<3



bilder från skidåktningen, haha


sebastian älsklingen,

hugo bror!




/ANNA

Kommentarer
Postat av: Erika

lust och anmäla dig i min tävling? :)

2010-01-06 @ 22:48:00
URL: http://eerikkaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååhh ,jag bara älskar eran blogggg ! :D

den är såå bäst ,

men på tal om att du har färgat håret & så :)

snälla lägg ut en bild , jag skulle jätte gärna vilja se :)

2010-01-06 @ 23:03:43
Postat av: Anonym

jaag såg dej :)

2010-01-06 @ 23:51:54
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0