hemma från skolan

Hemma från skolan idag, jag har sjukt ont i magen
Hoppas Att det blir Bättre tills imon, så jag kan gå till skolan
linn ska ju Följa med mig till Malmö i helgen så jag måste ta och bli frisk
jag vet inte vad det är med den, men det är typsom Kramp i den: /
Hoppas hoppas hoppas Att det blir Bättre,
ja för er som är "hemma idag, kan ju Följa mina blogginlägg kommer
nog blogga rätt mkt idag Eftersom Att jag ligger förmodligen i sängen hela dagen
nu ska jag gå och äta Något, försöka iaf jag måste ha i mig annars lite mat
"kommer" magkatarren igen, hha det bäst Så låt

osminkad och myskläder.
btw, kladdig spegel;)
/ anna

Kommentarer
Postat av: MFF-Boy

fin spegel=D

2010-01-21 @ 12:05:53
Postat av: jaja

söt!

2010-01-21 @ 20:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0