heyduytuffamäniska.

sitter här hos amanda och har det mysigast.
dricker coca cola och äter chips och lite annat gott ;)
snackar om typ allt och alla.
+att vi äter skumtomtar, SJUKT GOTT:o
vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.
har ingen fantasi, snaart ska jag hem och sooova sova sova
ska bli sjukt skönt,
kan berätta lite om dagen,först kom amanda till mig typ klockan 12
oså fixade vi oss lite och sprang ner till bussen och åkte
in och trägffade sebastian och efter ett tag kom adam oxå
&det var super duper mys,
sen gick vi hem till sebbe och gjorde massa kul.
och det va fett kul när vi skulle hem från han och gå till bussen,
gick en omväg,busade,snackade,skrattade,kastade snö HAHA ja ni faattar
nu ska jag kila , bloggar mer när jag kommer hem
/ anna den bästa (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0