hiss&diss


roliga läxor: haha ja misstolka inte ,men ni måste ju bara erkänna att det är rolgare att till exempel
ha en läxa att man ska göra en film ,än att ha skriftlig läxa typ skriv en uppsats om andra världskriget
just nu jag på med en so läxa, då det går ut på att man ska göra en power point om världsreligoner
det är ju sjukt mycket rolgare än tex skriva en vanlig text omdet, och svara på frågor, vad jag tycker iaf :)
lockigt hår: som jag har haft de senaste 3 dagarna nu, det är sjukt skönt
för amn behöver bara fläta några flätor i håret närman går och lägger isg och blöta det lite oxå förståss
sen äre bara att sova, och det tar högst 2 min att ta ur flätorna oså ärman klar, jag har ju hårförlängning med,
och det är mycket enklare att ha den lockig för då behöver man inte tänka så mkt på volym och sånt :) +att man inte behöver slite med paltttång,va lite snäll mot ditt hår, sov med flätor. haha ett tips bah.
systemkamera:jag älskar den! jag ahr inte fotat så mkt på ett tag men jag ska ju ta med den till malmö nu i helgen när jag åker dit med linn och då kommer det att bli massa bilder, vi ska föörsöka ta oss ner till havet (10min gångavstånd hihi ) och fota en massa bilder där,och ja det blir sjukt mys :) det kommer bli as kul att ha den i sommar, ta massa härliga bilder m.m , JAG ÄLSKAR DEN!
ligga i sängen på morgonen: det är verkligen det bästa somfinns, att bara ligga kvar i sängen och mysa.
specciellt när man vet att man måste gå upp, då är det som allra skönast, men sen när man vet att man nt ska till skolan tex då är det inte lika skönt längre , legat i sängen sen igår inte stigit upp hihi (a' de gillar vi.


att vara sjuk: Jag hatar det, men jag måste bli frisk tills imon, jag har bestäämt mig för det och då ska det fan bli så, hihi nämen vi får hoppas. det är det värsta med vintern , jag har alltid så himla lätt för att bli sjuk,förkyld m.m
stökiga rum: tror jag dissade det förra gången med, men det skadar väll inte , för vem hatar inte stökiga rum
jag gillar verkligen inte att komma hem när mittt rum är stökigt, så jag ska se om jag orkar städa det ikväll närjag är lite piggare, för det kan verkligen behövas! 
vädret: EUUUUUUUUUW på vädret, jag hatar det.
när det är sådär slaskit och kallt, och närman kommer ut och ska gå en bit, så när man är framme är håret helt förstört ,och sminket har runnit, och man har snö över hela sig, det gillar jag verkligen inte.
stanner hellre inne om jag får betstämma själv (a)

ja det får räcka för idag, det kommer nog en hiss&diss om ett tag igen , en vecka kanske !
bloggar om en stund,kisses


/ ANNNAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0