hiss&diss

förlåt jag ahr bara haft lite bloggtorka..
men nu ska jag göra en hiss&diss ;)


min everest jacka- den är något jag verkliegn vill hissa,
den är röd, och vad är inte finare än lite färg nu när allt ute ärså trist
den är lång, eller ja den går över r0000mpan så man kan inpincip sätta sig vart man vill
utan att bli blöt , den är varm, uuh &vad är inte bättre än det lixom, hihi ja det finns
massa andra bra saker med den ,men jag älskar den!
min mobil- jag går INGENSTANS utan den.
har inte mktmer att säga men ja jag vet ie vad jag hade gjort utan den,ingen hade fått tag
i mig typ,jag hade inte haft bågot att göra när jag hade haft tråkigt,MUSIK ÄR MITT LIV.
jamennifattar?!
att det snart är vår- ANNA(L)VÅREN, det blir alltid som en omstart på allt dåligt somhänt under året
man börjar inprincip om ,det blir varmt man kan lägga undan vinterkläder(kommer sakna min jacka,buhuhu)
man kan ta på sig shorts och springa utan skor,jag älskar våren+att man vet att snart äre sommarlov.
vara med dem som betyder- (L)

att må dåligt/vara depp- det värsta som finns..
läxor:-ligger med en stor hög med läxor jämte mig, typ i 6ämnen
imorgon ahr vi asstort svenska prov,och gissa vem som knappt övat?! :o
men ska öva sm in i .. idag så ska vi nog se att de går bra.
men jag vill kunna bara läsa igenom lite snabbt, sen kunna de utantill
gud va bra de skulle va?!:)
smsar för mkt- borde inte smsa så mkt som jag gör..
nästa månad blir det en ändring på det!


kommer inte på något mer att skriva , så ni får nöjja er ;)

/ A N N N N N N N A A A A A A A A A A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0