hiss&Diss


att sluta skolan för dagen: när det bara är 1 min kvar och man sitter och kollar på klockan och väntar på att läraren ska säga ,'vasågoda och ställ er up..' ja ni fattar, det är en sån sjuk lättnad, hem och sova typ! :)
eller hitta på nåt annat mys.
sebastian:2 månader med älsklingen idag, och dem här två månaderna har verkligen varit två av dem bästa i mitt liv,han förgyller min dag,han har visat mig vad äkta kärlek va, när jag trode jag viste allt om den, men tydligen inte.han visar så många mer sidor av känslan kärlek,älskar dig sebastian!
linns ögon:om ni kollar min andra blogg såser ni att jag har hissat hennes ögon, dem är verkligen sjukt fina:)
helt blåa & fina , ge mig!
toffs:
fast att jag inte tycker att jag passar i det, så är detändå sjukt skönt att sätta upp håret i toffs när man inte vet vad man annars ska göra med det !
möblera om i sitt rum:när man har gjort det känns allt helt nytt och man, iaf jag känner mig helt ny och fräch(stavniing) jag bara älskar att göra det, och det händer ungefär en gång i månaden, att jag flyttar sängen till andra sidan rummet tex :) LOVIT!


kylan: brr på det. jag verkligen ahtar när det är kallt, jo vist när det är december då tycker jag att det ska vara snö men inte nu :( försvinn, jag saknar sommaren!
skolan:jo vist man lär sig.. men vem fan gillar skolan? jag skulle lätt kunna ta en veckas längre lov, eller mer det skulle vara så sjukt skönt.
folk som behandlar andra som dem nt själv vill bli behandlade: runriken säger allt! sånt suger.
dissar att nt komma på vad man ska dissa : ;)


/annnaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

allt bra med er?

kolla gärna in våran blogg :)

2010-01-13 @ 19:39:13
URL: http://yourlifesuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0