idrott

huhu, nu ska vi ha idrott :(
aja, det är bara att vara med. nu har vi lunchrast och vi lånar datan för att kunna blogga som vanligt.. hehe ;) idag ska vi hem till louise efter skolan, åh vad mysigt! vi ska kolla one tree hill och plugga lite (om vi orkar). sen har vi ju självklart dans idag med, LOVELY! nu ska jag hitta en bild på denna biblioteks-data.. för att det inte ska bli ett lika tråkigt inlägg. fast det är ganska tråkigt ändå. HAHA, asså ibland tröttnar jag på migsjälv asså.


blev en video istället, hittade ingen rolig bild :D ( bara för att jag längtar till freeeeedag )
/ emma

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Hej. Jag har gjort om lite i min blogg och undrar vad du tycker? :D



PS. Fin blogg!

2010-01-25 @ 18:20:28
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0