läs!

kommer inte hinna med bloggen nästan alls denna veckan så ni är beredda på det. har funderat lite och kommit fram till att bloggen inte är hela mitt liv liksom. jag vill kunna leva utan att vara bunden till något hela tiden. självklart kommer jag  inte att sluta blogga, bara lite mindre nu denna veckan.. sen får vi se hur det blir i fortsättningen. på senaste tiden har jag varit stressad på grund av bloggen och andra saker med då men ni fattar.. ibland har den till och med kommit före läxor och det är liksom inte okej. men nu vet ni detta så klaga inte på usel uppdatering från min sida nu.

men det är ni fina läsare som kommenterar en massa gulligt som får mig att vilja fortsätta, älskar er ♥

/ emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha emma . '' den har till och med kommit före läxor inte okej '' fyfan vilken pluggis du är! kan du inte ha lite kul i livet?

2010-01-10 @ 23:03:25
Postat av: Anonym

sjukt najs blogg hörrenini

2010-01-11 @ 00:15:35
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så rätt så, annat måste komma först.

2010-01-11 @ 11:28:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0