lite kul från året 2009


första bilden:började sakna denna tiden mer och mer,allt va så sjukt lätt då.inga problem, vi hade varandra,            bara varandra (L) älskar dig bästavän
andra bilden: vi köpte hund, ZACK!
tredje bilden: bilden är inte den bästa men det var från karl oskar dagarna.
den tillbringades med linn älskling , lärde känna masssa nya mäniskor och fick massa nya minnen.


när sommaren kom, så sjukt underbart. sommarlovet tillbringades till störta del med bisse,natta och fellle
men oxå med julia amanda och annat folk. tack för en underbar sommar, nästa sommar blir dubbelt så bra



första bilden:hugo och jag åkte sjukt ,mycket tåg som vanligt, men det var det värt,vi fick träffa pappa mycket!
+att jag älskar tåg.
andra bilden: när alla löpte chinos.
tredje bilden: skoljoggen med linn, en dag jag aldrig glömmer.
fjärde bilden: första doppet i vattnet, tror det var i april eller något :)


har fått lära känna en av jordens mest underbara människor, vi har gått igenom sjukt mkt tilsammans, men jag skäpper dig aldrig, linn ida nellie skoglund ja älskar dig!
+att jag har fått följa vigga och linn från första början,sett dem växa och bli starka som människor!



du gjorde slutet av 2009 till det bästa och du kommer göra 2010 till det bästa, tillsammans är vi starkast
älskar dig sebastian (L)

julen firades med som betyder mest, familjen!    älskar er.


mitt hår har förändrats somfan under 2009, jag med
.. eller va säger ni?


hugo, och jag har kommit sjukt mycket närmare varandra, älskar dig hugo.




tack alla som gjorde mitt 2009 till det bästa (L)
ni delade glödje,sorg och massa minnen.

/anna felicia wickell

Kommentarer
Postat av: ia

hejsan ! super snygg blogg ni har ! jag brukar läsa den nästan varenda dag ! du kan kolla in min blogg åxå !

www.lillaias.blogg.se



kram/ia

2010-01-17 @ 12:10:57
URL: http://lillaias.blogg.se/
Postat av: hugo

älsar dig med anna , du och jag för alltid(L)



älskar er blogg <3

2010-01-17 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0