lite nytt

har helt glömt bloggen på senaste tiden!
eller tja,, inte glömt. men jag har verkligen haft bloggtorka eller vad man nu ska kalla det så det smäller om det! & lusten är inte tillbaka.. har bara dendär känslan att det är onödigt och blabla. men har kommit på att det är ju alltid kul att kunna kolla tillbaka om ett år, så nu gör jag det för mig egen skull också;) (och eran såklart). men jag gör det när jag har tid och känner att jag har något att blogga om, vill inte babbla på om en massa onödigt. känns liksom så.. slösa tid? ah ni fattar tror jag. nu kommer lite bilder av några saker av det jag köpt när jag varit borta, det andra är hos pappa så jag kan inte visa det tyvärr.. :(

halsband från new yorker, bara 35 kronor på rean!!! jag har letat efter ett sånt, och så hittar jag det. *lycklig* men synd om er, jag tog det sista ;)

två halsdukar från gina, 50 kronor styck. (förlåt linda att jag köpte en sån rosa jag med, men jag typ kärade ner mig? (a) )

jeansskjortan som jag letat efter hittade jag på gina för 200 :D precis rätt färg och allt!

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0