mörkt, ljust, lugg..

assååå åh vad panik jag har på mitt hår. en utväxt på typ 6 cm? grejen är den att jag inte kan bestämma mig vad jag ska göra med det.. ska man ha det mörkt igen eller? och då menar jag RIKTIGT mörkt, som för ett år sen? eller ska jag ha tillbaka min naturliga? mörkt + lugg är ju fint.. känns så, gamla tider. & jag var alltid så glad då, kanske håret vill sprida lite glädje? vad tycker ni? snälla svara, jag vet verkligen inte!

min naturliga ;

naw älskar dig syster! (L) (vi gick i femman på bilden)
/ emma


Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

blogg-tävlingar du kan vinna :

5 500kr presentkort hos kicks.se

Ipod nano 5g 8gb silver

1000 kr presentkort hos nelly.se

----------------------------

öppnings erbjudande

skriv om oss på din blogg och få gratis telenor kontantkort inkl 400 kr att ringa för

2010-01-29 @ 00:59:53
URL: http://livsstilar.se
Postat av: :P

det kommer bara vara jobbigt att ha lugg i det här vädret, kommer bara blåsa åt alla håll oså :P

skaffa till våren :D gör kanske några slingor,

2010-01-29 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0