nu är det min tur; hihi

så nu har man duschat klart och emma sprang precis in till duschen, jag gjorde en hårinpackning ,jordgubb mums!
nu ska jag kolla lite bloggar på bloglovin, det var ett tag sen asså :o
så det kan nog vara massa som jag inte kollat,känner mig lite smått dåligt på den fronten
denna dagen ska verkligen bli en mys dag med massa chill och skratt kolla efter videoinläggen lite senare
jag ska ladda upp dem på youtube nu dem från igår HAHA säger jag bara :)
yepp, men men .. nu ska ja fixa en massa innan emma kommer tillbaka ,
ha det bäst, puss

AHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH.. en bild från igår när vi va totalt SERIÖSA! :D




/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaanna

Kommentarer
Postat av: annas bästavän, truuur jag ? (;

anna anna anna, du är en mega tönt, && jag saknar dig mest bästavän.



haha, orka nt svara på dina frågor men ändå tack för att du ställde dom, :)

hahahahaha :D

älskardig !

måste ses när jag kommer hem.. ?!

pussssssseN :*(LL)

2010-01-04 @ 17:48:30
URL: http://mmestfelicia.blogg.se/
Postat av: Lisa

gullig fan <3

2010-01-05 @ 12:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0