nu är vi vakna

hahahahahhahaha shit, majlinda vaknade vid fem idag på morgonen!!
så medans jag sov kollade hon på en film, kollade bloggar och en massa sånt.. haha omg. hur orkade hon gå upp? hon sov typ.. eh tre timmar i natt? själv vaknade jag vid halv tio, och då kollade vi på guds tre flickor och typ åt muffins som var kvar sen i går. idag ska louise och sophie komma till mig och vi ska planera till en klassfest (med 6b såklart), sen ska jag träna på friskis tillsammans med nellie vid fyra tiden. vi hörs senare, kisses!


( två bilder sedan förra vintern )
/ emma


Kommentarer
Postat av: dorion

fina bilder

2010-01-24 @ 11:39:56
URL: http://daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0