;precis vaknat..

tjena alla bloggare och läsare.
idag kommer emma sötnos hit oh ska förmodligen sova här tills på måndag tror ja
det kommer bli super duper. idag ska vi nog bara gå på stan osen typ ta det lungt sen sön-mån vet
jag faktiskt inte, det blir väll att fota massa och det kommer videoinlägg varje dag får vi hoppas.
men vi ska iaf ha det bäst.
det va nämligen sjukt länge sen emma var hemma hos mig, jag tror hon gick i typ 3an 4an (A)
just nuuu vet jag inte vad emma gör men om uungefär 2 timmar sitter hon på tåget till miig!
nu ska ja gå och ta nåt att äta(Y)
bloggar när vi kommer hem , morsning korsning amigooos ! :D

/anna


Kommentarer
Postat av: Nicke

okej trevligt ;)

2010-01-02 @ 16:46:37
Postat av: Michael Jackson hyllnings blogg,<3

Fin blogg! :)

2010-01-02 @ 17:18:51
URL: http://michaeljoejackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0