skola imon :'/

svar till anonym : om frågestunden skulle komma upp snart, och ja det kommer den förmodligen att göra inom kort, ska prata lite med emma om när hon tycker det passar.

för oss i växjö börjar ju skolan imon, och för emma började den i fredas , NANANAN! (A)
så jag satt och kollade igenom massa bilder och filmer m.m
och hittade denna, den är så sjukt härlig..
saknar tiden somfan,men jagochjuliaska göra sommaren som kommer till den bästa
ja, alla andramed förståss men eftersom att vi knappt träffades på förra så ja (y)
när filmen spelades in, det va typ den ända dagen vi va på hela sommarlovat :/
av olika anledingnar, jag va i karlstad hon på gottland..
men alla minnen från den dagen , .. shit va kul det var
och videorna som är med i denna är nt ens hälften av dem vi spelade in HAHAHAHA säger jag bara
titta&njut.

PS. VI HAR VERKLIGEN DAMP:o hahahahahahahh.




jag la till så att låten fortsatte.. vet inte varför men men..
ni kanske inte tycker att den är så kul,men det är verkligen minnen (L)

/anna

Kommentarer
Postat av: moa

hon första som var med är ju sagas mamma ;o

2010-01-10 @ 14:23:31
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: anonymingelstadbo

men orka att ni skämmer ut er på kalles?;O eller ica kanske man ska säga, fast i ingelstad heter det ju kalles.

2010-01-10 @ 17:09:01
Postat av: Lisa

haha okej damp : D men ni har haft vare ! :D

2010-01-10 @ 21:40:32
URL: http://xblondiieex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0