snälla ge mig sommar

uuhh jag vill bara dö för att det är så kallt ute! bort med kyla och snö och ge mig värme, sol och solbrända ben tack!
nu får ni en till bildbomb från sommaren 09, bara för att sommaren är bästbästbäst! enjoy :)

sandra fyllde 14! inda sandra och lillasystern hanna på bild


efter turkiet var jag något brunare än mamma ;)


alla lollos och mina damp!


rix fm med domma fyra fina brudarna


alla dagar med alla mina fina vänner


när jag trillade med cyklen och det blev helt EUUUWWWWW, haha :D syns fortfarande väl!


när jag och alice var duktiga och cyklade till en strand, men hennes mammi fick hämta oss för vi orkade inte cykla hem(a)


marknaden i kalmar med aida emma och sanna

/ emmmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0