starka minnen från 2009


när jag och aida sov över och fotade en massa bilder med färgglada kläder


när ritza fick sina presenter av mig, typ ett halvår sent.. men det var iaf t-shirten på bilden (jag har målat den, det är en gris på och så står det gris ritza <3 gris emma)


mitt födelsedagsfirande såklart!


när ja och astrid fotade vid stranden


när jag linda och ellen hoppade studsmatta och hugo fotade hur många knasiga bilder på oss som helst

haha oj nu hinner jag inte mer :o om jag kommer ihåg blir det ett snarlikt inlägg igen inom kort, fast med annat innehåll givetvis ;) puss på er och godnatt!
nu ska jag läsa frida innan jag somnar
/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0