statistiken suger. ni läsare äger!

vår statistik är ju inte precis den bästa just nu om jag får säga det själv
men det är ju för att vi nt bloggar lika mkt och för att skolan har börjat
men ni som kollar den , fortsätt:)
vi älskar det, och komentarerna äger.. ni har börjat bli riktigt duktiga på det ju :)
jag ska svara på frågorna ikväll, så ska emma få fylla i sina svar imon när hon kan
jja, så det blir väll att frågestundens svar kommer upp imon.
idag har jag varit med sebastian och amanda, det va mys.
vi kollade på avatar ,den va rätt bra men inte så bra som ag faktiskt hade tänkt mig
den va lite för overklig, men skulle typ göra allt för att få se den i 3D den skulle vara sjukt
mkt bättre då tror ja , det va en typisk sån film(Y)
men det är ju förståss min åsikt , den skulle fått 4 av 5 toast ;) hahah..
ska ladda upp lite bilder från kameran, från dagarna så det kommer i nästa inlägg ;)
kanske gör en hiss&diss med , jag får se.

puss/anna

Kommentarer
Postat av: Nicke

okej trevligt ;) men avatar är ju visst bra :)

2010-01-12 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0