svar på anonyyyymmmm

Anonym om 3 saker ni borde veta om mig:
med det var ju sjukt tråkiga emma du måste lägga ut pinsamma annars är det inte kul för det är ingen som bryr sig om dom tre för dm var så tråkiga!

svar: för det första tycker jag det är pinsamt att jag knäcker fingrarna, det är såååå otjejigt! usch, måste sluta.. :o  och för det andra menar jag inte 'hemlisar' med det inlägget, jag menar mer att det borde man veta om mig typ . ;) och för det tredje har jag dålig fantasi & det va det ända jag kom på just då. men kul att höra era åsikter! nu vet du, kram! ( tycker också inlägget är tåkigt, men bättre det än inget iallafall)

& btw, varför är typ hela världen anonym anonym?
/ emma

Kommentarer
Postat av: kompsdre jhogihfvb

super söta små tjejer man vill bara pussa dom

2010-01-12 @ 23:52:10
Postat av: patik arnebert

dom tjejera vill man bara pussa och slicka fitta

2010-01-12 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0