everywhere and all the time

om ni undrat varför jag inte uppdaterat på ett tag är det för jag inte har haft tid helt enkelt, har inte haft tillgång till dator.. men mitt internet funkar knappt, eller det är datorn som är seg så ska installera om den så snart som möjligt så jag kan blogga mer när jag är hos mamma! känns lite sådär när det tar en halvtimma att lägga ut ett inlägg.
dagen spenderades hos klara, vi badade o solade all day long! det är verkligen varmt i sverige, som utaomlands ju. nä nu ska jag sova, pussar o kramar.
/ emma

Kommentarer
Postat av: ida liifw

åh vilken fin och härlig header! <3 :)

2010-07-13 @ 17:23:09
URL: http://idaliifw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0