home sweet home

ikväll ska jag sova hemma, det ska faktiskt bli ganska skönt med tanke på att jag sovit hos kompisar två nätter i rad och lagt mig för sent varendaste dag på lovet. såhär ser iallafall kvällens planer ut:

* kolla på älskade eclipse
* ta ett bad samtidigt som jag kollar ett avsnitt one tree hill
* läsa frida
* äta pizza
* måla naglarna
en riktigt skön slappkväll alltså! man behöver sånna också.
en liten fråga bara.. vilken färg ska naglarna målas i tycker ni?
mina personliga favoriter just nu! mintgrönt, turkost, nudefärgat, ljusrosa & aprikos :)
lots of love♥ emma

Kommentarer
Postat av: louise

sv: as snyggt ju ! :D(L)

2010-07-07 @ 19:46:08
URL: http://louiseisaczon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0