lämade precis av emmapemma

så nu sitter jag med datan i bilen
&ska logga in på spotify och lägga till lite nya låtar oså
3 timmar i bil .. jag vill inte :( :(
men ja ja det blir skönt när  man väl ser skylten att man är i malmö haha
kommer blogga så mycket som möjligt under resan , mycket mobilbloggning tror jag
om det händer något kul.. fast ni kanske inte tycker det är kul att läsa om ?

ska ja mobilblogga om små rolga saker som händer under resan ? JA/NEJ ?




haha.. mobba inte skabb bilderna
jag och min WESC hörlurar har härmed blivit bästavänner!!!!!! (L)

/ annapanna

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haha, sköna bilder :D

2010-07-07 @ 17:32:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: moa

jaaaaa gör de! :D

2010-07-07 @ 18:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0