pimp my walk-in-closet

tjena sötnosar ! :)
eller ja ni kanske sover?
har hållt på att måla heeela kvällen faktiskt ,

har ju haft en walkincloset i typ 4 år nu , men tror aldrig
jag har visat någon bild eller något på den
och dem som hade huset innan dem målade de gult, och då
va de ju egentligen en garderob så jag fixade hyllor osånt
DÅ va ja riktigt nöjd, med allt förutom färgen så idag bestämde
jag mig för att måla om där inne , och det blev riktigt bra

FÖRE BILDER:
(det ser bara skabbigt ut)

EFTER BILDER:(men nu är det mer.. stilrent hihi)


blev superduper nöjd,
har inte gjort iordning golv och tagit ut målar saker och sånt ännu och färgen.
men nu fattas det bara att lägga in alla kläder, och fixa med spotlights och sånt
det kommer bli super duper mys , en riktigt SEX in THE CITY garderob! ME LOVE, ME LIKE , ME AVGUUDAAAAR!

ni skulle bara se hur stökigt det blev där jag la kläderna.. hehe.. ni får bilder på det imorgon (Y)

/ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0