TIDSFÖRDRIV

42 frågor om en bästavän
1.Vad heter hon? Agnes tobiasson
2. Hur gammal är hon? 96
3. När träffades ni sist? Lördags
4. Vad har hon för hårfärg? Svart
5. Brukar hon färga håret? Yes
6. Vilka färger har hon haft? Blond, svart och brunt
7. Vad har hon för parfym? Typ någon ifrån ö&b tror jag, haha =)
8. Är hon galen? När hon fått dricka i sig
9. Vad är erat första minne? Första minns jag dock inte, men ett härligt minne är väl alla fester tillsammans
10. Har ni många minnen ihop? Yes
11. Vart bor hon? Skir =)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej =(
13. Är du avundsjuk på henne? Det händer!
14. Vad heter hennes syskon? Hon har inga
15. När träffades ni första gången? Årkurs 2
16. Hur träffades ni? Började i samma klass
17. Vad går hon i för sporter? Inga, men hon har gått i basket&friidrott
18. Vad kan hon göra på helgerna? Träffa mig!
19. Göra efter skolan? Vara med mig oftast
21. Har ni pussats? Kla0rt
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Faktiskt inte, vi båda tycker det är lite väl dramatiskt och misstänksamt att sitta och säga "jag älskar dig" hela tiden till sin bästavän
23. Har hon fräknar? Lite, men det är gulligt (a)
24. Har ni kollat på film någon gång? Varje gång typ, haha!
25. Har ni bråkat någon gång? Alltså, vi har aldrig bråkat, men vi har tjafsat lite då och då, verkligen aldrig något allvarligt så det är nice!!
26. Har ni sovit i samma säng? Nej haha, vi sover inte över så ofta och när vi gjorde det (hos henne) så sov jag på golvet försäkerhets skull... Skämt åsido.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Sjukt många gånger!
28. Har du sett henne gråta? Jepp
29. Vad gjorde du då? Det har ju hänt några gånger, oftast har jag försökt trösta henne men ibland hjälper det att säga något roligt så vi gråter av skratt istället =)
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Nej
31. Har hon sett dig gråta? Jao
32. Vad ska ni göra i sommar? Vi tar det som det kommer! Men vi ska ha riktigt jävla roligt, hade planerat och åka till gotland om det nu blir av, eller så tar vi väl en tripp till landet ingenstans =)
33. Har hon svikit dig någon gång? Nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Nästan varje dag haha
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Gråta tills jag dog!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Det hoppas jag verkligen
37. Älskar du henne? Yes, bättre vän kan man inte ha
38. Vad är det bästa med henne? Att om man berättar något till henne så stannar det alltid mellan oss, oavsett om vi skulle bli ovänner. Det är också bra att hon inte är sån vän som inte finns där, utan när något är fel, så brukar hon alltid ringa och det är extremt bra
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Absolut ingenting
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? En del av det iallafall, eller jag kanske skulle bjuda på massa nice istället
41. Hur ser hennes klädstil ut? Som min ungefär, inte för modeinriktad men inte heller fult
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Hon har ingen blogg, och använder sällan bilddagboken, men om hon får för sig att skaffa en ny blogg så varsågod!
43. Vilket är erat bästa minne ihop? Vi har så grymt många minnen så man tappar räkningen, men det bästa var nog fan skåne 2009, helt klart!!
44. Bor hon långt ifrån? Nej då, det tar väl 10 minuter ut dit
45. Har ni köpt saker till varandra? När vi fyller år eller när det är julafton så köper vi alltid. Och sen ibland om vi ska ha myskväll eller något annat skoj så brukar vi dela upp det så ja, det har vi
46. Har ni någon låt tillsammans? Ja det har vi faktiskt, eller rätt många men den vi minns mest är väl calcutta
47. Har era familjer bra kontakt? Alltså vi bryr oss inte så mycket om våra familjer skulle hata varandra, men dom snackar då och då och det är ju ingen spänd stämning
48. Hur länge har ni känt varandra? 6 år nu!!
49. Tycker du att hon är söt? Självklart
50. Skulle du kunna offra ditt liv för henne? Ja det skulle jag nog
50 frågor om en bästavän

1.Vad heter hon? julia fredriksson

2. Hur gammal är hon? 15

3. När träffades ni sist? idag

4. Vad har hon för hårfärg? mörkbrun

5. Brukar hon färga håret? ja

6. Vilka färger har hon haft? Blond, svartbrun och brunt...orange

7. Vad har hon för parfym? christina agulera (stavning) & paris hilton

8. Är hon galen? Alltid . xd

9. Vad är erat första minne? hm.. hförsta minns ja inte

10. Har ni många minnen ihop? Yes

11. Vart bor hon? ingelstad :D

12. Har ni varit utomlands tillsammans? nä:(

13. Är du avundsjuk på henne? ja!

14. Vad heter hennes syskon? Lisa fisa

15. När träffades ni första gången? 4an

16. Hur träffades ni? Började i samma klass

17. Vad går hon i för sporter? Inga, men hon har gått i

18. Vad kan hon göra på helgerna? Träffa mig & sin lilla pojkvännnnn

19. Göra efter skolan?va med mig ,simon eller andra xd

21. Har ni pussats? Ya

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?  haha ah faktikst :)

23. Har hon fräknar? Lite, men de är fint (:

24. Har ni kollat på film någon gång? ahha ja? :d

25. Har ni bråkat någon gång?  haha de har hänt

26. Har ni sovit i samma säng?  jappsss

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Sjukt många gånger!

28. Har du sett henne gråta? Jepp

29. Vad gjorde du då? förssöker trösta och göra glad

30. Har du sett henne vara riktigt arg? ja mahaaha

31. Har hon sett dig gråta? Jao

32. Vad ska ni göra i sommar? Vi tar det som det kommer! gotland snart,och massa bad hemma oså (:

33. Har hon svikit dig någon gång? nä

34. Har ni pratat i telefon någon gång? HAHA NÄ?! ja klart

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? de finns nt.

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? mer än det?!

37. Älskar du henne? klart somfan!

38. Vad är det bästa med henne? Hon finns alltid där för mig och gör mig alltid glad, och jag kan verkligen berätta allt för henne.och jag vet att det stannar mellan oss

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? gå i samma klass?!

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon?skulle nog bjuda henne på massa saker :)

41. Hur ser hennes klädstil ut? normal typ? jag älskar den

42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? skulle la va mys :)!

43. Vilket är erat bästa minne ihop? hm , nä allt fan! :)

44. Bor hon långt ifrån? 5gator?

45. Har ni köpt saker till varandra? jadå (: presenter och julklapapr och sånt mys (:

46. Har ni någon låt tillsammans?klart vi har , vi har massor men det är en speciell som vi inte ens vet namnet på.. :(

47. Har era familjer bra kontakt? nja sådär

48. Hur länge har ni känt varandra? 5år snart

49. Tycker du att hon är söt?ohjaa!

50. Skulle du kunna offra ditt liv för henne? Ja det skulle jag


/ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0