Bloggtipset

tänkte att vi börja med att slänga in ett bloggtips någon gång i veckan, anna vad säger du om det? där tipsar vi om bloggar som kanske är våra vänners, eller mindre bloggar som vi följer. sånna som är läsvärda! så om du har något tips om din eller kanske din kompis, systers, mammas (haha vad vet jag) så kan du kommentera när som så kikar vi in den så kanske vi reklamerar den här på bloggen. börjar nu direkt med att tipsa om denhär bloggen..

Mimmys Outfits
Hon går på min skola och har verkligen en superblogg! själv känner jag henne inte alls så bra, men brukar ofta kolla om hon uppdaterat. :) hon lägger ofta upp 'drömoutfits' (hon har verkligen en fin och personlig stil) och hon pratar om sin vardag, sin idol Justin Bieber och annat som är kul att läsa om. bloggen är motsatsen mot tråkig, och jag tycker verkligen att alla borde den nuuuu. http://mimmysoutfits.blogg.se
XOXO EMMA

Kommentarer
Postat av: mimmy

Men nejj! vad gulliga ni är! Haha fyfan vad rörd jag blev nu :OOO



HAHAHAHAH, jag sitter här och ler för mig själv ;)

2010-06-08 @ 15:26:23
URL: http://mimmysoutfits.blogg.se/
Postat av: :o

shit! jag brukar läsa hennes blogg men jag hade ingen aning om att ni kände henne eller att hon ens bodde i kalmar :o haah

2010-06-09 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0