inte haft något internet..

förlåt , för dålig uppdatering men jag har inte haft något internet :(
men nu ska ja blogga blogga blogga, det kanske inte blir så mycket
bloggning i helgen eftersom att jag ska va ute en massa då
eftersom att det ska bli soooooool :D:D:D:D!!

kommer sola och bada så mycket det går!
det gillas starkt , puss på det säger jag bara
jag har samma damp som emma har haha..
satt faktiskt nyss öxå och spelade in sånna videor
lägger upp några snart ,



hihi jag har redan blivit brun (A) *stoooooolt*
inte för att jag är brunare än emma, men ah iaf
kisses !

/ANNA

(emma skriver: anna inlägget hade bara sparats som utkast så jag la ut det nu. ;) och för er som undrar så skrevs alltså inlägget inte idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0