(K)

torsdag: va ute med julia en massa eftersom att det va första dagen på sommarlovet
sen åkte jag till sebbe på kvällen och sov där
fredag: firade midsommar med sebastian och hans familj med några dem kännder
träffade då Jennie Krantz , super gullig !! : )
lördag: somnade sent natten innan så vi sov väldigt länge sen blev det bara chill i stan sen stack vi till sebbes farmor och farfar där 2 av hans kusiner (med flickvänner ) va och vi grillade och hade det myyys! :D
sen tog vi bussen hem till mig och spelade thesims3 , SUPER!
söndag: sebbe oxå tror jag , vi va ute en massa ! sen på kvällen va ja så trött så ja la mig och sov från 8-10 sen NÖRDADE jag thesims hahaha...
måndag: va med julia och åt glass,flummade,och massa sånt kul sen sov vi över för att vi skulle iväg idaaag
idag: åkte vi till HHHHAAVEEEETTT (sandviken) det va så himla underbart , fast ett minus är att jag brände sönder mina ben :( dem är helt röda nu , men annars va de kul vi åkte kl 8 på morgonen och va där från 9 till typ 4 :D:D:D



gammal bilb på julia och mig (a'

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0