lalalala ;)

hej allaaaa (h)
back on track som ni kanske fattar.
kom hem från malmö typ klockan 8-9 kanske
har duschat och packat upp och massa sånt
och nu ligger jag i sängen och ska kolla på en film
vet inte vilken ännu , någon som har ett förslag?
kan ju berätta om vad som hänt i helgen , :)

fredag: skola, åkte hem med hugo och packade lite osånt
sen träffade jag älsklingen på stan , satt och väntade på tåget
sen när vi kom till malmö typ åt vi  ,och packade upp
sen kl 11 gick jag och baby till den nya lägenheten för att kolla
på den ,och va där i typ 2 timmar,och flummade och massa haha.. ;)
de va myspys. sen gick vi hem , film och sen sov , mahaha :) 

lördag: vaknade kl 10 av att pappa sa att de va frukost, åt lite..
sen började vi bära ner alla sakerna till flyttbilen blev 4 fulla släp
( iof så va bilen en sån liiten ) men iaf haha.
de tog ett tag och efter det stack jag och bbastian ner tiill stan och kollade
på kläder till han som han skulle ha på skolavslutningen , hittade massa fint
men bestämde oss tillslut , sen va vi ute och massa :)
åt flyttpizza (AAAA) alla mina bröder va där, hugo,kim,adam,totte
de va kul att träffa alla dem tilsammans.
alla dem andra låg i den nya lägenheten och jag och bbastian i den gamla
för att min säng stog kvar där  ;;;)

söndag : stan för att fixa kläder som ja skulle ha , men ja kom på att jag
redan hade fixat de, så vi satte oss på donken ist :)
va på stan nästan hela dagen och gick till hemmakväll och köpte guuuudis !! ;D
sen direkt till tåget,och *sppoooollaaa fraammm tiden* nu sitter jag här :D

min helg då , brothers NI ÄR BÄÄÄÄST ! :D


/annapanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0