mina inlägg raderas?

kanske kan det vara pga renoveringen här  på bloggen?

men som ni kanske vet så har jag haft skolavslutning ,
SLUTADE IDAG ,så himla skönt säger jag bara
och det har ju regnat och varit skit väder etttag nu ,och just
idag så bblev de askalas väder.

sov över med julia och fiixade mig med henne ,

här kommer några bilder från idag!
ENYOYYY !

klassen
kommer att sakna er , men detkommer att bli super i 9an
sista året medvärldens bästa klass .


julia
älskar dig mer än allt annat,och är så jävla glad att jag har dig !


mina små flickooooooor!
ni betyder så oerhörtmycket för mig, ni har funnits där för mig vad det
än handlar om.vi har kommit så nära varandra,och jag vill bara säga att..
JAG ÄLSKAR ER!



Lina,Josse,Felle,Adam och jag
ni betyder grymt mkt för mig tjejer.



linn
du är bäst gumman , sommaren kommer bli underbar :)





/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din tröja anna? (: den var jätte fin (:

2010-06-18 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0