Mobilblogg- okej nu måste ni hjälpa mig....

Mobilblogg- okej nu måste ni hjälpa mig. Har tröttnat på mitt hår så sjukt mycket!! Färgade det senast innan sjuan (bara färgat utväxten någon gång sedan dess) och har bara låtit allt växa utan att göra något speciellt. Just nu känner jag verkligen för att färga håret supermörkt och klippa lugg, men igår kände jag för ljusa slingor.. Ni vet hur jag är, därför måste någon av er hjälpa mig! Vad tycker ni jag ska göra? Eller ska jag låta det vara och bara låta det växa? Får alltid beslutångest när det gäller mitt hår, vill ju inte ångra mig efter en vecka ju. Åh, livet är tufft ibland (skämt). / Emma


Kommentarer
Postat av: kajsa kjellsson

jag tkr du ska göra ljusa slingor :D! <3333

2010-06-02 @ 15:38:34
Postat av: E M M I E

MÖRKBRUNT & LUGG. så sjukt bra du passade i det älskling <3

2010-06-02 @ 18:20:41
URL: http://emmieryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0