pladask så är man som nyförälskad

som ni säkert redan vet har jag varit lite smått besatt av twiligt i.. ja hur länge är det nu? typ början av 09? och då var man ju helt jäkla beroende. jag drömde om twilight hela tiden, jag kollade på filmen typ en gång i veckan om inte mer.. nu har jag fallit dit igen. kom nyss på mig själv att sitta o kolla igenom alla mina tidningar för att läsa fakta om twiligt och samla ihop alla affischer. på en lektion bet jag mig i armen och hoppades på att jag skulle bli märkt för livet hehehe, men tyvärr höll det bara en dag. sjukt? kanske lite, men..
i looooove vampires.

gissa på en skala om jag är arg eller arg att jag inte ska på fan-event i stockholm? IBLAND VILL MAN BARA SPY PÅ SIG SJÄLV, ÅÅÅÅHHHHHH. och tur i tävlingar har man ju aldrig, fast jag var ändå duktig och letade reda på fyra stycken tihi.. men en av mina vänner vann vip-biljetter?!?!?!? jag skulle nog dött, elelr iallafall fått en hjärtattack eller någt.
snälla gud om du ser detta, gör något åt dethär eländet! amen.
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0