suummmmer

sjukt skönt att skolan är typ över nu. bara två oseriösa dagar kvar, en på öland och en i stan. imorgon på morgonen är det sista gången jag är i klassrummet! ;o ååååååååååååååååååh älskar att det är sommarlov. mina avslutnings-planer ser ut såhär:
1. gå på  lillasysterns skolavslutning
2. gå på min, heheeeeee
3. äta kinafood med mammi o syster
4. åka till nada o sleepa där med lollo och lejla och ha en riktig myskväll o fira att det är sommar med ben&jerry's, godis, chipss, film, tjejsnack...... 
LOVE!

hör inte till men.. vågar man färga/klippa lugg? nääää... eller? bilden är över ett år gammal ;)
/ emma 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag älskar ditt hår, hur de typ än ser ut!

de är såååå lååångt och fiiiint!!!!<3

2010-06-15 @ 22:04:55
Postat av: E M M I E

JO EMMA <3

2010-06-16 @ 19:26:17
URL: http://emmieryden.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A

JO, tycker du ska göra så! superfin är du i de :),

fast det är du annars också såklart <3

2010-06-18 @ 17:04:18
URL: http://evelinaylwamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0