hiss&diss!




till vädret- 

jag hatar det ! nu när det äntligen började bli varmt så ska regnet och kylan komma igen , vart tar solen vägen ? jag vill ha den här nu, eller åtminstone i helgen eller onsdag(då vi slutar skolan) det är ju ingen sommar utan sol :o och vist måste de bli fint innan sommarlovet? rigth ):

blöta skor-
rubriken säger väll allt, vem gillar att ta på sig ett par skor och så fort man kommer ut så blir dem blöta,oså får man gå med blöta strumpor hela dagen , yey...  värst är det om man har converse eller några andra tygskor, fyfy .

blåsor i munnen-
fast egentligen. vem gillar det? just nu har jag två stycken ,och eftersom att jag får det istället för att bli förkyld (ärvt efter far min haha) så får jag det rätt ofta, eller ja dem stannar åtminstone länge , 1 vecka kanske .. :(

dåligt internet-
jag får ursäkta, det är därför som det blir så dålig uppdatering




SOMMARLOV! - snart är det sommarlov, och det gillas starkt
vad ska ni göra på lovet? själv blir det kanske Frankrike :) öland,malmö, och massa
massa solaoch bada och va med folk blir det med ju (y'

uringat linne- LOVE IT ! det är så ANNASTYLE  haha skämt åsido ;)
då menar jag uringat i ryggen/armarna och sen ha en bikini eller bh under  lovelovelove

min säng-  har ju precis fått en ny säng , 160 and i love it
älskar att kunna bredaut mig hur mkt somhellst och bara sova haaha,nu kan jag ligga på alla
möjliga sätt i sängen ,och om någon kompis sover över behöver man inte bädda ny säng osånt

MALMÖÖÖÖ- måste bara säga 'tummen upp för malmö' :D



detta blev en snabb lista för att de va sålänge sen ,puss
/ANNAPANNA

Kommentarer
Postat av: Erika

rösta gärna på mig här:

http://ellieljungdahl.blogg.se/2010/june/foto-tavlingen.html

ju mer ni röstar, desto större chans har ni att vinna en länkning på min blogg (:

2010-06-11 @ 16:58:46
URL: http://eerikag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0