Elin karlsson !

asså seriöst..

den känslan jag har nu.. den går inte att förklara
jag är så sjukt jävla glad att jag träffade dig elin
att jag har fått lära känna enså otroligt underbar
flicka som du, med så himla mycket styrka
det är sjukt. du vet att jag alltid kommer att stå
vid din sida vad det än handlar om, jag kommer
stötta dig, i alla lägen. du är min ängel.
alla säger att det bara finns blonda änglar.
men du bröt mönstret , du är min helt unika
ängel , och dig kommer jag aldrig släppa för det
är något med dig, du har något , jag ser det på
dig , du har något som.. nä jag vet inte hur jag
ska förklara, men det lyser om dig. det gör verkligen
det, jag har aldrig upplevt det så starkt innan.
men du och jag , det är så det ska vara.
jag känner mig så förvirrad, jag känner inte igen
känslan som jag har när jag tönker på dig
du är underbar, min fina flicka!
jag ler, det rinner tårar, det snurrar tankar i
mitt huvud, jag måste få träffa dig så snart som
möjligt! det känns sjukt bra att veta att du finns
där för mig, att du står vid min sida när jag har
det svårt , och jag hoppas att du vet att jag står
vid din sida i precis alla lägen, att jag kommer backa
upp för dig när du har det svårt, att jag kommer visa
hela världen vilken underbar person du är
jag kommer göra allt för att få dig att le
så som du får mig att le , den lyckan och glädjen
du ger mig är så sjukt underbar. jag ser det på dig
du har styrka, ochjag märker det, efter allt du gått
igenom. ditt liv har vart upp och ner, nu finns jag
vid din sida, stöttar dig, snackar med dig, låter
dig gråta på min axel , kommer göra precis allt för dig
min, bara min alledles egna ängel !
jag kommer aldrig låta någon annan styra över det vi har
aldrig låta någon annan ta dig dig ifrån mig,
jag vet inte vad jag ska skriva, känslan tar över..
3 ord , jag älskar dig !


jag har hittat det jag länge letat efter

ElinKarlsson
min fina ängel!

Älskar dig twini, 22 mars 2010
ett datum jag aldrig glömmer!



rörigt inläg javet..


/anna


Kommentarer
Postat av: maya

vaddå, lärde ni känna varandra den 22e mars detta året lr? (:

2010-03-26 @ 22:14:25
URL: http://maysann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0