ihhh, jag har panik

jag kan inte fatta att det bara är fyra små korta snabba dagar till jag står där och hoppar på tokio hotel konserten. denna tiden SER jag dom med MINA ögon.. ohhh. och med min underbara anna wickell blir det hundra gånger bättre! såå perfekt. och alla som ska på konserten, glöm inte att sjunga "By Your Side" när dom sjungit sista låten. ;) lycko kenza som ska på fyra konserter.. synd att man inte har en förälder som vill göra det, annars hade jag absolut lagt ner pengarna på det. ÅH JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD!

kommer ihåg i 6:an och 5:an då jag alltid gick runt med min mobil och spelade th-låtar.. i klassrummet innan lektionerna började, på idrotten, överallt! det är helt sjukt hur bra dom är. ♥

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0