jag vet att de vart dåligt med bloggning..

men jag har ju fyllt år så har träffat massa
firat, och haft det sjukt kul så jag har fakitkst inte hunnit med det
men jag lovar att jag ska bli bättre på det !
min födelsedag spenderades med felicia amanda och sebastian älsklingen!
det va sjukt bäst,  släkten kom och firade lite och ah det hände
massa annat som vi nt behöver ta upp här..
det va massa blandade känslor iaf
men jag är så sjukt nöjd med helgen!

vad jag fått:
2 parfymer
en mjukisdress
ett linne
2 halsband
ett armband
1000kr
300 på bikbok
en ny kamera väska , 'för större resor'
godiiiisss
navelpiercing

och massa annat kul , bilder kommer imon eller någon dag
hinner nt nu haha :d

/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0