klippt mig

har klippt av allt hår nu :(

eller nä inte allt, men känns som det om man jämför med förut. nu tycker ni att jag är dum i huvudet men det är jag faktiskt inte , för jag har en plan - as always!
såhär lyder den (hehe):
eftersom att jag vill ha både långt OCH tjockt hår, måste jag ju någongång låta allt hår växa ut till ungefär samma längd. eftersom att mitt hår var jätte uppklippt och väldigt v-ringat i ryggen blev det håret längst ner jätte tunt, därför var jag tvungen att klippa av det tunnaste längst ner så nu är mitt hår tjockare iaf, en av dom två punkterna avklarade! ;) nu ska jag bara låta det vääääxa.
hahahah, gud vad rolig jag känner mig. färgade utväxten också förresten, hår får ni två bilder på allt. :)

nu ska jag sova, som ni ser på bilderna?
puss ♥
/ emma

Kommentarer
Postat av: rebecka och tilda

Bli veckans blogg! Anmäl dig NU.

Bli veckans blogg! Anmäl dig NU.

Bli veckans blogg! Anmäl dig NU.

2010-03-02 @ 15:56:06
URL: http://mesheandus.blogg.se/
Postat av: Patricia Appelgren

följa varandra via bloglovin? :)

2010-03-02 @ 17:31:34
URL: http://dudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0