(L)

hej sötnosar
har vart med julia idag , och har färgat mitt hår
så nu är jag helt och hållet svarthårig typ
ska duscha imon, och gnugga gnugga gnugga
så det blir lite ljusare , för jag måste ju kunna ha min
hårförlängning i , right? hahaha
nu ska jag springa in på toaletten och tvätta bort sminket
och borsta tänderna och allt såntdär vanligt skit man gör ;)
hihi , sen går ja in på mitt rum ,plockar fram kabeln till kameran
och lägger över bilderna som jag har på den ,
bland annat bilder på vad jag har köpt idag
hihi ,och lite annat smått och gått kan jag nog hitta ,
det kommer komma endel inlägg inatt , eftersom att jag inte kan sova
och jag har sån enorm blogglust! :D
just nu iaf , men vet ju inte om jag har de senare , aya
kisses !
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0