rösta!

rösta på oss som veckans blogg HÄR, tack♥

nu sitter jag här igen. efter två one tree hill avsnitt, åh vad spännande.. bara onsdag och torsdag kvar nu, sen så händer det grejer! jag kan inte förstå det ÄN. när vi hade beställt biljetterna var jag ett nervvrak, och nu är jag helt lugn & tänker knappt på det? jag kan inte få bilden i huvudet.. nu när det är så sjukt nära. känns som en dröm fortfarande! och på tal om drömmar..
jag hade typ bästa drömmen inatt? drömde att jag var med i vampire diaries, fast han stefan var edward istället, och jag var elena.. ååååååååh vill tillbaka, snacka om härligt? förutom att se alla döda människor med bitmärken i halsen.. :(

nu ska jag snart sova tror jag, har bestämt mig för att ladda upp rejält nu till annas och min gbg-resa. seya!

jag vill ha sommar, jag vill kunna gå barbent, jag vill ha tillbaka denna dagen, jag vill få tillbaka den lyckan, jag vill kunna leva om hela tiden med er, jag vill ha tillbaka 6B. ni förstår inte hur mycket jag saknar er..
/ emma

Kommentarer
Postat av: Wictoria

var med i veckans blogg v 14 :)

2010-03-02 @ 22:13:26
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: louiise

HATAR VINTERN HATAR VINTERN !!! SOMMAREN ÄR BÄST OCH SPECIELLT MED 6B ! (L)

2010-03-03 @ 11:13:58
URL: http://louiseisaczon.blogg.se/
Postat av: louiise

2010-03-03 @ 11:14:24
URL: http://louiseisaczon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0