sjukveckan haha :)

här kommer massa bilder från veckan , titta&nnjjuuuut


sån livsnjutare är jag
redigerade och sorterade bilder medansjag
satt med en piggelin i handen , som lindrade mot de onda i halsen ;)

har rensat ut ur min garderob ;)
så här är allt som jag rensade ut , +2högar till
haha massa kläder som jag inte ens viste att jag hade och massa jag växt ifrån
så det blir att skänka till kusiner&behövande !

såhär blev resultatet (Y) kanske nt världens bästa bild men den får duga!

fixade ansiktsmask ! det var super skönt , och den hjälpte faktiskt (Y) ett stort + på det!!
+att jag kom på en sak :o jag ser ut som en hund!! jag ska ge er bevis sen haaha :)!


choklad ansiktsmask som ni kanske märker ;) deee luuuktaaadeeee choklaaad


nyduschad&fräsch;)   ooooooosminkaaaaad!!! :O

min frukost , kanske nt världens nyttigaste, men jag skrapade ihop massa ;)
oboy
juice
fil
bullar
halstableter haha




hahaha till alla bilder !! :)
/ a n n a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0