jag? fjortis? haha!

förlåt men hur patetiskt är det inte att skriva om någon man inte ens känner
du skriver som om du vet ALLT om mig och elin, när du inte ens tar reda på fakta?
hon och jag har kännt varandra länge nog att kunna skriva så om varandra
vi har kommit varandra så pass nära. jag skulle inte skriva det till någon som jag
vet att jag inte kommer ha kvar hela livet? du säger att jag har skrivit detta om henne? :

"Åh, du är så underbar, det är helt sjukt. Jag är så glad att jag träffar dig, du är min twinie. Vi är som systrar, jag skulle kunna dö för dig. Åh, du är mitt allt min ängel. Jag lovar att jag alltid kommer att finns här för dig, du är det bästa jag har. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, du och jag forever!"

haha,jag säger aldirg till någon att jag skulle kunna dö för den.
så jag tycker att du,borde låta bli att skriva om sånt du inte vet ett skit om ,
+att du kallar mig fjortis , du känner mig inte?
och jag är låångt ifrån fjortis, du kanske inte ens vet vad en fjortis är?

men du får väll tycka vad du vill , men tro inte att du vet så himla mycket!
vi har kännt varan långt mer än en vecka så ah
jag bryr mig inte om vad du skriver till dina kompisar,
jag säger jag älskar dig till mina kompisar med, men ibland kan det vara gulligt att skriva mer..
men om du nu inte tycker de, varför läser du ens vår blogg?

jag menar inget illa mot dig, men snälla lägg ner!
jag tål kritik , men inte när folk säger saker som inte är sanna
vill bara att du ska ha klart för dig att det du uppfattade va fel

/anna


Kommentarer
Postat av: Elin

Fjortis är inte hur man ser ut utan ett beteende, och jag kan lätt säga att Anna inte är fjortis!



<3

2010-03-28 @ 14:45:10
URL: http://trollungeen.devote.se
Postat av: maya

palla att du tog bort min kommentar :)

2010-03-29 @ 12:31:53
Postat av: linnaä'

men ändå måste du sitta och skriva ett tusen meter långt inlägg för att försvara dig? hahahah patetiska fjortisjävel =)

2010-03-29 @ 14:56:09
URL: http://rockerkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0