VILL BLI FRISK!!!

mys dag idag , har ju varit sjuk hela veckan och sovit till klockan 10-11 varje dag
men nu bestämde jag mig för att gå upp lite tidigare, så gick upp halv 9
åt frukost och kollade på film, haha john tucker must die , en traditionfilm att kolla
på när jag är sjuk , sen såg jag att jag ghade en ansiktsmaks som jag inte använt,
så jag kletade på den , la mig i sängen väntade 10 minuter och hoppade sen in i duschen
fixade lite med bodyscrub så nu är jag len och fin :) hihi nä , men nästa månad blir det
att sola solarium en massa (Y) de gillar vi
bilder från ansiktsmasken och morgonen kommer om en stund , kisses!
/anna



HAHAHHA GULLIG BILD!!
men saknar älsklingen något sjukt mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0