a feeling

jag vet inte vad det är för fel på mig.. är alltid stressad, får alltid ont i magen över ingenting. jag är ett ständigt nervvrak och jag vet inte vad jag ska göra åt det. som nu t.ex., vi börjar hel och det tar fem minuter att cykla till skolan, ändå sitter jag och nästan har panik att jag ska bli sen? och om jag skulle bli sen, vad skulle det göra egentligen? och på kvällarna när jag ska hinna med några olika saker kan jag bli jättestressad även fast jag har hela natten på mig. jag är alltid sånhär. är det någon som är/har varit likadan? någon som vet hur man kan bli av med den känslan? den förföljer mig överallt, jag hatar den och den förstör så mycket för mig. jag vill vara den lugna tjejen, som tar allt chill liksom. usch nu måste jag cykla, min mage sprängs snart.
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0