kvälls tankar

om man spolar tillbaka, ett år tillbaka, och verkligen tänker efter. tänker på allt som man hade då, hur lycklig man var, att man levde. nu sitter jag här, och allt har förändrats som om det skulle kunna vara någon annans liv. jag förstår inte hur allt kan vändas upp och ner så fort? för ett år sen spenderade jag nästan all min tid med alice och inda. och om man tänker ännu längre bak var det REN, ritza emma nellie. och sandra, föralltid har du varit där som nummer ett för mig, det är du fortfarande, men vi ses nästan aldrig längre. ett tag var vi varje dag, jag saknar det så det gör ont. du är min andra halva, det vet du väll? och 6B, det är rena motsatsen mot klassen jag går i nu. alla var med alla, alla hade kul & var sig själva. som en familj.
men man måste uppskatta saker man har nu med, även om det är lätt att bara tänka på sånt som man har förlorat. som louise till exempel, tänk vilka bra vänner vi har blivit i sjuan! vi har fått en helt otroligt stark vänskap under under sommaren mellan 6an och 7an, och nu är du den som vet allt om mig. dig hade jag aldrig valt bort mot något, du tar mig för den jag är och jag älskar dig för det. och lejla nada o tuan, aldrig trodde jag att jag skulle ha så sjukt kul med er. vi har också fått så himla bra kontakt!
jag önskar bara att alla kunde finnas där på samma gång, för jag har svårt att släppa taget. sån är jag, vad ska man göra?
/ emma

Kommentarer
Postat av: Nellie

minipuf<3

2010-05-30 @ 22:10:54
Postat av: louise

du förstår bara inte hur mycket du betyder för mig emma !

2010-05-31 @ 16:28:00
URL: http://louiseisaczon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0