spindlar, hermafroditer, växelvarma.. wtf?

döööööööööööööör på biologiprovet. :'(
blir äcklad bara ju, euw jag vill inte plugga om kryp och blötdjur och massa shit.

till något lite roligare.. eftersom att jag är kass på att videoblogga (känner mig som en tönt, inte så konstigt när man sitter och pratar med en kamera..) så tänkte jag att ni får komma med önskemål om vad ni vill se för videos! lovar att jag ska försöka uppfylla era önskningar, om ni kommer på något förstås. vill ju göra bloggen så rolig som möjligt! btw, tack alla som kollat bloggen idag. besöksrekord på väldigt länge! :)
ex: visa något, berätta något, göra något? ni bestämmer!


/ emma

Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS DU VANN TÄSVLINGEN!

SKICKAR DIN BLOGGSVARS INBJUDAN OM EN LITEN STUND!

:D

2010-05-30 @ 20:01:32
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0