lookibooki

nu börjar jag blogga på en egen blogg istället. känner att jag vill ha en helt egen, där jag främst kommer blogga om kläder och sånt. och självklart lägga upp mycket inspelade låtar, eller tja den stora grejen är ju då att spela in dom men ska försöka bli duktiga på det! (jag och nellsan)
vill inte ta bloggandet alltför seriöst, nu när skolan dragit igång och allt har jag liksom inte tid. använder den som en dagbok mer, kan man säga! eller ja, för att kunna kolla tillbaka på gamla outfits o.s.v.
hade varit så sjuuukt kul att fortsätta med den här bloggen, eftersom att det är jättekul att ha en blogg med min fina vän anna men känner att jag blir så stressad av att 'ligga efter' med bloggandet.
så ja, här har ni min nya blogg iaf:
http://lookibooki.blogg.se

kramar emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0