om 30 min sitter jag på bussen -_-

gud va segt, och idag hade jag veeeerkligen klädkris
känns som om jag har det varje morgon nu för tiden , fyfan!
måste måste måste inhandla lite kläder från höstmodet ;)
nä men jag verkligen äääälskar alla höst och vinter kläder
stickat och mysigt. kan man annat än älska? no no no..

efter skolan idag så sticker jag hem till julia och hjälper henne
att packa de sista , för ikväll sticker vi till gotland och ska vara är hela
helgen, vi tar ledigt från skolan imon och på måndag
FAN VA KUL DE KOMMER ATT BLI!
shoppa loss,och bara ha det bäst i solen :)
det kommer vara skit fint väder där, så ja ska bli bruuuuuuuun!
om de går att bli brun såhär sent? :o
aja vi frla se de , nu ska jag dricka ett stort glasmjölk och vänta på att julia
ska komma så vi kan gå tillsammans ner till bussen , ha det bäst:)

jag loggar ikväll om jag hinner, annars hörs vi på måndag eller tisdag , KISSESS

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0